Ihanaa,Ihanaa ja Ihanaa. Olen saanut hankittua barbapapa ihanuuksia=)

Joku aiemmin kyseli blogikirjoituksessa mistä olen löytänyt barbapapa ihanuuksia. Olen löytänyt paljon livekirppareilta, facebookin kirppareilta ja huuto.netistä. Nyt olen ollut äärettömän iloinen kun olen löytänyt muutaman isomman koon vaatteen neidille. Ihan on itkettänyt kun koko 74/80 on jäämässä armotta pieneksi.

Hmmm.. Aionko myydä vaatteita eteenpäin? Barbapapa vaatteiden löytyminen on ollut niin kiven takana että ne säästän vielä jos joskus tulee perhettä lisää. Sitten joskus voin laittaa niitä eteenpäin=) Muutaman vaatteen myin kesän aikana pois ja tiedän niiden menneen ilostuttamaan uutta käyttäjää. Moni tuskailee saman ongelman kanssa että barbapapa vaatteita ei tahdo löytyä mistään. Tiedän tunteen täysin. Olisi niin ihana päästä joskus ruotsiin ostamaan barbapapa vaatteita, niitä on siellä paremmin kun Suomessa. Suomessahan barbapapa vaatteita myy H&M liike. Tosin mun siellä käydessä on barbapapa vaatteet AINA LOPPUNEET. Mutta ehkä joskus heikkona hetkenä, hyvän tarjouksen saadessa voinkin luopua jostain barbapapa vaatteesta=D.

Tässä muutama uusi kuva ihanuuksista=) Ensimmäisessä kuvassa olevat vaatteet ovat puuvillaa ja trikoo-vaatteita.

Alempana kuvassa olevat tunikat ovat velouria. Violetti on ihan pientä kokoa 50/56-kokoinen. Eikö olekin söpö=)

Kesällä tein muutaman huudon huut.netissä barbapapa mekosta mutta hinta kohosi ihan pilviin. Jäi sitten mun osalta haaveiluksi.=(