Siis kertakaikkiaan, mä tässä matkan varrella oon kaikkien villitysten perässä juossut. Ensin alkuun mulla oli barbapapa villitys, se on yhä edelleen. Siitä en pääse yli enkä ali.. Barbapapa mekot ovat heikkouteni. Otin kuviakin barbapapa vaatteista mutta sitten kipinä sammui ja myin aika paljon vaatteita pois. Tosiaan ihan mun lempparit säästin. Yhden ainoan tunikan myymistä olen harmitellut aivan pikkuisen, mutta siitäkin olen selviytynyt. Tässä kuvia barbapapa mekoista.. Tuon pinkin tunikan myin pois aikaa sitten...

Laitan myöhemmin vielä lisää kuvia muista barbapapa mekoista=)

Tuossa 62-68 koossa neitokaisella oli hello kitty buumi. Olin kyllä ennen tytön syntymää vannonut ettei minusta hello kitty-fania tule mutta niitäkin vaatteita sitten tuli kaappeihin. Ja yhtä nopeasti ne sitten lähti ettenpäin=) Nyt on muutama pieni ihanuus jäänyt laatikkoon säilöön. Oikeastaan kissavaatteiden myyminen ei kirpaissut yhtään. Niitä on niin paljon joka puolella myynnissä. H&M:ltä niitä saa edullisestikin.  Tässä tälläinen vihreä barbapapa mekko.

Mutta tosiaan, aion tänne kuvailla vaateihanuuksia ja vaatelöytöjä. Jatkan huomenna tätä listaustani. Mutta Barbapapasta kaikki alkoi;) Vai voiko joku vastustaa tälläisiä ihania ja värikkäitä mekkoja?? =D