Tästä se lähtee=) Bamse vaatteiden kuvaaminen. Samalla tulee tehtyä inventaariota mitä kaikkea sitä löytyykään jo neidille. Nämä vaatteet on tällä hetkellä vielä vähän liian isoja. Oon hankkinut näitä ensi sykysä/talvea ajatellen ja nämä kaikki  kuvissa näkyvät tunikat/housut ovat velouria. Oon kyllä hankkinut tyttöselle kesävaatteitakin Bamse-merkkisenä mutta niistä sitten myöhemmin.. Jostainhan se on kuvaaminen aloitettava. Siis tästä alunperin tää blogi idea lähti. Tajusin että kaappi on täynnä bamsea joten ois kiva kuvata ne ja kirjoittaa vähän mitä on tullut hankittua ja mistä. No, miksipä en samantien tekisi blogia. Ihan omaksi iloksihan tämä vaan on=)

Tässä ovat ihanat tunikat, Bamsen kani-tunikat, toisessa pomppi ja toisessa niina-kaniini. Toinen on koossa 80 ja toinen koossa 86. Molemmat on ostettu käytettyinä mutta aivan uuden veroisia, velour pehmeää ja ihanaa. Tuon turkoosin tunikan kanssa on sellaiset bamse sienimetsä legginssit mutta en huomannut niitä tähän kuvata. Kuvaan ne sitten vaikka myöhemmin, mutta nekin siis löytyy. Miksipä ne eivät sopisi näiden molempien tunikoiden kansssa=)

Sitten lisää.. Mähän kuullostan ihan kamalalta. Apua. En mä oo pröystäilemässä että multa löytyy tätä ja tätä. Siis ihan pikku hiljaa oon ostellut käytettynä/uutena sieltä täältä. Ehkä nyt on viimeaikoina tullut hankittua normaalia enemmän "jemmaan/valmiiksi syksyyn" vaatetta. On sitten odottelemassa tyttöä=)

Nämäkin ovat todella hyväkuntoisia. Ensin tuli ostettua tuo army vihreä pomppi-kani tunikamekko, sitten samantyylinen violettina ja sitten viimeisenä tuo pomppi-kani ja ystävät tunikasetti. Oon nähnyt näitä pinkkinä mutta en kovin usein tuollaisena vihreänä settinä. On kyllä ihana tuokin=)

Vielä on tulossa yksi punaraidallinen pomppi-kani tunika johon kuluu punaiset leggarit. Niin,ja ei kenellekkään varmaan jäänyt epäselväksi että olen Pomppi-kani fani=) KYLLÄ OLEN! =D